17 lutego

Światowy Dzień Kota 2017

Instrukcja obsługi kota
1. Gdy kot jest markotny -
podrap go za uszkiem.
2. Gdy leży pokotem -
przynieś mu poduszkę.
                                        [google]
3. Gdy pragnie zabawy - 
przyda się maskotka.
4. Gdy włazi na płotek -
nie zatrzymuj kotka. 
5.Gdy kotek chce siusiu -
 odwróć go ogonem.
6. Gdy śpi - to kotary
zasłoń. I zasłonę.
7. Gdy kotek jest głodny -
graj mu do kotleta. 
8. A gdy cicho mruczy - 
słuchaj. To poeta.
                             [Rafał Witek]

3 komentarze:

  1. W momencie gdy mamy kociaka to faktycznie dość istotne jest to, aby go dobrze wychować. Osobiście spodobał się artykuł o kotach w https://praca24.ovh/najbardziej-znane-koty-w-calej-europie-poznaj-krotkowlose/ i moim zdaniem jest tak, że na pewno wielu z nas także tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem, że kociaki jako zwierzaki są całkiem przyjacielskie. Tym bardziej, że ja również mam u siebie ciekawego kota. Wielce podoba mi się to co przedstawiono w https://glos24.pl/jak-widzi-kot i jestem zdania, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, że kociaki są dość popularnym pupilem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem kociaki są bardzo ciekawymi pupilami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w mieszkaniu. Jak również napisano o nich w https://elubaczow.com/2021/01/20/kot-brytyjski-idealny-do-malego-domu/ i ja myślę,iż takie kocięta są naprawdę słodkie. W takiej sytuacji ja także rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kota do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Szpitalna Bajkoteka , Blogger