19 czerwca

23 czerwca - Dzień Ojca




        Święto tatusiów 
obchodzone jest w wielu krajach, 
ale w różnych terminach.
Na przykład we Francji ojcowie świętują 19 marca, 
a w Skandynawii 
w drugą niedzielę listopada.
W Polsce Dzień Ojca
obchodzimy  23.06.
W naszej Szpitalnej Bajkotece
już od kilku dni przygotowujemy się do obchodów tego święta

malujemy, wycinamy, rysujemy...


Mój tata jest rycerzem,
choć nie ma srebrnej zbroi,
mój tata mówi szczerze
i prawdy się nie boi.

Mój Tata żyje  w zgodzie
z wszystkimi dookoła,
mój tata sprawia co dzień,
że mama jest wesoła.

Mój tata wszystko umie
i tatą jest wspaniałym,
mój Tata mnie rozumie,
bo sam był kiedyś mały. 
(Marcin Bryczyński)

 Wszystkim Tatom 
życzymy dużo cierpliwości, wspaniałych pomysłów 
i radości z rodzicielstwa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Szpitalna Bajkoteka , Blogger